onsdag 31 mars 2010

Kortvecka

Det har inte blivit så mycket skrivet här denna vecka vilket jag ber om ursäkt för. Det har varit en hel del att göra och min nacke gör fortfarande rejält ont och tiden vid datorn gör det inte bättre.

Jag har varit i Norberg igen, den här gången på fritidsgården Unkan. Ett riktigt kul besök, otrolig respons på rapporten också. Han med att svänga inom Elsa Anderssons bageri för att köpa med mig en kringla till middag...kanske inte den bästa middagen, men god.

Nu är det dags för förmöte med Majoriteten innan landstingsstyrelsen drar igång. Sen sätter jag mig i bilen, men katt och allt för att ratta ner till Blekinge. Kompdagar och röda dagar gör att jag har 6 hela dagar på mig att vila och bota öm nacken. Jag har bokat en sjukgymnast inför nästa vecka också för att bli bättre. Rekommendationen jag får av de flesta är sträckbänk, i min värld är det ett tortyrredskap från medeltiden, men det ska tydligen hjälpa.

Inga kommentarer: