fredag 26 februari 2010

Hemma helg

Min plan var att åka till Blekinge i helgen men jag kände redan igår att vädret skulle sätta stopp för detta. Imorse när jag vaknade droppade det på fönsterbrädan och den snö som fallit under natten bildade en geggamojja på vägen utanför mitt fönster. Efter att ha titta på två olika väderprognoser på TV så bestämde jag mig för att inte åka den här helgen. Tåg och flyg är inte ens en idé att försöka komma med så det får bli en helg hemma utan några planer alls.

En hel helg utan planer betyder att jag ska passa på att fixa bilen som behöver lite puts, poler och olja. Jag ska grovstäda min lägenhet som riktigt skriker efter dammsugare och rengöringsmedel Sen blir det nog lite hundträning och middag med familjen också...känns redan som min lediga helg är fylld, precis som det ska vara!

Inga kommentarer: