tisdag 13 oktober 2009

Företagarfrukost


Efter att ha läst jaktkunskap till alldeles för sent igår kväll blev det en kort natt med en tidig start idag. Med andan i halsen rusade jag iväg för att hinna på frukostklubbensmöte med företagare i Västerås. Det var min andra frukost och den var minst sagt lika spännande som förra gången.
Idag gästade Anna Torneryd från Systrarna Ericsson för att berätta om kalabaliken som brutit ut kring bröstbakelserna, deras bidrag till kampen mot bröstcancer. Något som är en god ide för att sprida kunskapen om bröstcancer och dessutom bidrar med pengar till forskningen har retat upp några så till den milda grad. Jag tycker att det är en bra ide och ska absolut köpa med mig hem en bröstbakelse någon dag, men jag får skynda mig, de säljs bara i oktober.

Inga kommentarer: