fredag 11 september 2009

Röda eller gröna papper

Jag har klippt och klistrat artiklar en hel del den här veckan. I går tog mina röda papper slut och jag var tvungen att låna tio ark med röda papper ur ledningskorridorens arkiv. Sen tog även de slut så jag slutade klippa och klistra sent igår kväll.

Idag kom det här mailet från kopieringsansvarig tjänsteman!

"Ni har precis fått era PIF-handlingar i postfacket. Som ni ser så är bilagemarkeringarna gröna i stället för röda som på beredningshandlingarna. Jag kan berätta att det beror på att Åsa var här och tog ett antal röda ark av oss igår, med resultatet att det röda papperet inte räckte till alla idag...
Skyll på Åsa! "

Det är kul att jobba på landstinget, min akademiska kunskap kommer till sin rätt och jag har arbetskollegor som uppskattar mig ;)

Inga kommentarer: