torsdag 10 september 2009

Ensam på landstinget

Idag är en riktig fredags torsdag. Det ekar ödsligt i korridorerna och sedan flera timmar tillbaka så är jag alldeles själv i min korridor. Det är resor, konferenser och influensa som gör att det är så tomt i huset berättade receptions tjejerna för mig när jag var där och gnällde över att jag var lämnad ensam.

Jag har fått en hel del gjort idag i alla fall. Jag har nästan gjort klart min mediapärm och jag är riktigt nöjd. Ordning och reda är mitt motto!
Jag har kommit ner en bit på skrivbordet, städat undan en massa tråkiga "ligga på hög" papper och det känns riktigt skönt.

Nu bultar huvudet och jag känner att det börjar göra ont i halsen igen. Den här förkylningen verkar bli riktigt långdragen, jag är inne på min andra vecka nu och jag är riktigt trött på att inte känna mig pigg och kunna träna som jag så duktigt hade kommit igång med. Tror det är dags att åka hem, städa lägenheten och packa väskan för direkt efter jobbet imorgon så åker jag till Blekinge.

Inga kommentarer: