måndag 13 april 2009

Tillbaka till verkligheten och Vitryssar

Efter en helt fantastisk ledighet så sitter jag nu återigen på tåget tillbaka till Västerås och verkligheten. Det är inte med studs i stegen jag kommer tillbaka, jag hade gärna varit ledig lite till. Men det är heller inte med sorg i hjärtat, jag gillar mitt arbete och det finns en massa spännande saker som händer nu framöver.
Det blir en kort vecka på kotoret men en lång arbetsvecka eftersom majoriteten har helg konferens. Jag kommer dessutom att ha två Vitryska vänner på besök. De kommer från Moderaternas systerparti BPF och är här för att lära sig om politisk organisation och utveckling. Jag har haft liknande besök vid ett flertal gånger och det är alltid lika kul, jag lär mig minst lika mycket som de gör.

Inga kommentarer: