fredag 17 april 2009

Intensiv kväll


Vilken eftermiddag det blev igår. Min plan under morgonen var att ta ledigt några timmar för att åka hem och sova, besöket på akuten med mormor under natten tog många timmar sömn från mig. Men inte kom jag hem inte. Här händer så mycket på dagarna hela tiden att tiden fullständigt rusade iväg och plötsligt var det hög tid för att hämta mitt vitryska besök.


Tjejen från Vitryssland fick en intensiv start på sitt Västerås besök, direkt från tåget till föreningsårsmöte med MUF Västerås. Det blev några intensiva och kul timmar där vi samtidigt skulle lära känna varandra och förklara ungdomsförbundets position i partiet på en gång.


Vid nio tiden borde jag åkt hem och lagt mig men jag var så uppe i varv att jag åkte hem till pappa och lånade en hund ett tag. Det blev en skön avrundning på dagen med hundbus och kvällspromenad. Jag lämnade dessvärre tillbaka en hund som var våt, svart och luktade illa (jag tror pappa åkte på ett hundbad innan han kunde lägga sig).

Inga kommentarer: