måndag 22 december 2008

Tack för den här tiden MUF

Efter nästan 15 år som medlem i moderata ungdomsförbundet var det i lördags dags att tacka för mig och för den tid som varit. MUF Västmanland höll traditionell julmiddag och det blir min sista aktivitet som medlem i ungdomsförbundet. Vid årsskiftet så åker jag ur medlemsregistret eftersom jag nu är för gammal för ungdomsförbundet.

Under middagen fick jag ta emot tacktal och hyllningar för min tid i MUF. Tack allihopa. MUF har betytt oerhört mycket för mig och för min politiska utveckling, jag hoppas på många fler tillställningar och kampanjer framöver men nu som "Partist" och inte muffare.

Jag vill passa på att tacka Caroline Högström och Micke Elfgren för en välgenomförd julmiddag! Sådant tryck i sången var det många år sedan sist. Ni hadedessutom kommit ihåg julbordets viktigaste ingrediens, Janssons frestelse!

Inga kommentarer: