onsdag 9 juli 2008

Kaos


Vilken morgon det har varit. Lyckades vakna upp med en rejäl förkylning och näsan rinner i ett. Till råga på allt har det varit lite kaos med mormor, fram och tillbaka till vårdcentraler och apotek. På vårdcentralen trodde de att det var jag som var sjuk och inte mormor, vilket det kanske ligger något i ;)


Jag måste i alla fall passa på att berömma våra duktiga distriktssköterskor och läkare. Vilken fantastisk service och vilja att hjälpa till det finns. Min mormor klarar sig inte själv längre och det är svårt för mig som anhörig att sköta och ha koll på hemtjänst och mediciner men allt detta fick jag hjälp med på vårdcentralen. När jag gick därifrån fick jag förutom en förpackning nya näsdukar även en klapp på axeln och trösten att det är tufft att bli gammal men vi fixar det här!

Inga kommentarer: