söndag 4 maj 2008

Våren är här!

Vilken helg det har varit, vädret har varit toppen så jag beslöt mig för att sitta vid datorn så lite som möjligt...därav bristen på blogginlägg.
Mina reseproblem löste sig, jag fick åka till Stockholm och ta ett tåg onsdag morgon klockan 5.20...det är okristligt tidigt men ner kom jag och det var huvudsaken.
Solen har strålat mer eller mindre hela helgen och vi har passat på att sätta upp nya hängrännor, hugga och såga en massa ved, plocka murklor och jaga katter.
Sammanfattat har det varit en fantastisk helg jag känner mig riktigt styrkt inför den kommande veckan som kommer bli hektisk men möten möten och konferenser i ett.
Nu sitter jag och väntar på att hämta en tjej som heter Lana från Vitryssland, hon kommer från vårt systerparti och ska vara här i en vecka för att lära sig mer om hur vi arbetar med politik här. Imorgon ska hon få följa med till landstinget, spännande värre.

Inga kommentarer: