tisdag 20 maj 2008

lugn helg

Den här helgen har jag sovit, sovit och sovit. Efter en intensiv vecka men både mycket jobb och all nervositeten inför uppkörningen var det riktigt skönt att få vila upp sig. Jag har hunnit premiärkasta efter lite Gädda och klappa kossor i helgen också, fiskelyckan var dock inte med mig...ingen fisk och bortkastade drag för 600 kr blev resultatet ;)

Igår började arbetsveckan om igen, full rulle som vanligt med en massa saker att göra. Remissen Vårdval Sverige låg högst på min dagordning och nu har vi hunnit gå igenom den och svaret kommer bli riktigt bra! Promenerade hem till mamma efter jobbet för att hämta min cykel vilket resulterade i gratis mat och lån av bilen, tack mamma!
Åkte sedan hem till pappa och lånade hans dvärghäst till hund och promenerade utefter svartån, mina fötter gör ont men stegräknaren är maxad!

Inga kommentarer: