torsdag 24 april 2008

snurrigt värre

Idag är en sån där dag då jag egentligen inte borde klivit upp.
Jag skrev tidigare om att det varit full rulle på kontoret idag, jag nämnde att jag ville åka hem och vila innan kvällens möte. Nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt (som vanligt), det kom in folk på kontoret och tiden drog iväg. Jag han hem en sväng men inte för att äta som det var meningen utan jag lyckades somna i 15 minuter tills telefonen ringde och jag hade 20 minuter på mig att ta mig till kontoret...det var där det gick fel, jag borde dragit täcket över huvudet och somnat om!

Nu stinker hela kontoret av mat eftersom jag har min matlåda stående halväten på skrivbordet och papper ligger huller om buller på skrivbordet. Till råga på allt har jag lyckats tappa bort mitt paserkort på väg upp för trappan och in på mitt kontor...

Inga kommentarer: