torsdag 17 april 2008

Lång dag


Jag känner mig riktigt sliten just nu och klockan är inte ens fyra. Dagen började med huvudvärk eftersom jag sovit dåligt, fick springa till bussen samtidigt som jag kom på att matlådan står i kylskåpet...ingen tid att vända tillbaka.

Han hur som helst till körskolan för två lektioner i motljus, körde 70 på en 50 väg...hade det varit uppkörning så hade jag kuggat....

Rusade vidare på möte med ledningsstaben eller ledningsgruppen eller vad det nu är de kallar sig den här veckan där fick vi information om vårdförbundets strejkvarsel, det ser riktigt illa ut, bli inte sjuk närmaste veckorna är mitt tips!

Sitter med en massa text redigering just nu, samtidigt som jag arbetar mig ner genom högarna på mitt skrivbord. Vad som ska bli riktigt kul ikväll är teater, 123 Schtunk kommer till Västerås igen och det kommer bli en fantastisk rolig kväll. Senast jag såg dem hade jag träningsvärk i magen flera dagar för att jag skrattat så mycket!

Inga kommentarer: