torsdag 14 februari 2008

Tatueringar

Idag ska min vän Mihir tatuera sig och jag ska få följa med och titta på. Med mig har jag även en kamera för att dokumentera Mihirs smärttröskel... bilder utlovas ;)
Det finns en plan för vad som ska taueras och det är en svart panter, jag tycker dock att det vore enklare att bara skriva dit "Min störrsta idol är Åsa" men det vill han inte. Men tid återstår tills konstverket är på plats och vi ska se om jag inte kan få min vilja igenom tillslut iaf.

Jag vill också tatuera mig, jag har faktiskt bokat tid ett antal gånger, men jag fegar ut, var endå gång. Ska se om jag vågar boka en ny tid idag...men troligtvis inte.
Visst jag är lite rädd för att jag kommer ångra valet av motiv när jag blir äldre men om sanningen ska fram så är jag mest rädd för smärtan av tusen nålstick! I går grät jag tom en skväll efter att ha skurit mig på ett papper...

1 kommentar:

Anonym sa...

"...kommer att ångra valet när jag blir äldre..."
Åsa, du är redan där :)

Nej förlåt, den var taskig.