tisdag 12 februari 2008

Hemma


Arrrg, jag skyndade mig allt vad jag lunde till Friskis men jag var för sent ute, passet var fullt. Om jag hade velat träna hade jag kunnat vänta 1½ timme tills nästa pass....men det ville jag inte!


Istället åkte jag hem, somnade ovanpå sängen och vaknade med dåligt samvete. Jag har iof köpe en träningsvideo som jag skulle kunna använda hemme men jag blir trött bara av att titta på den.
Nej, istället passade jag på att ringa min bror, Ja David nu nämnder jag dig på bloggen. Jag skulle vilja lägga ut bilder på hans söta monster MEN, lillebror tror att internet består av snuskgubbar så han skulle fundera över det! Tänk att det finns nån som är mer gammalmodig än vad jag är;) Som hämnd lägger jag upp en ful bild sen i sommras!


Nu har jag har jag iaf gjort lite nytta, läst lite handlingar, pratat i telefon och på spisen kokar ett spännnade långkok på fansyska och paprika!


Mina heliga tisdagar har för övrigt förstörts av kanal 5, istället fö ratt ha kvällen fullproppad med en massa bra flyfrånverkligheten tv så är det isället inget alls! Nu får jag vänta till 22.30 då Brothers and Sisters börjar och då kommer jag vara så trött att jag skiter i vilket!

Inga kommentarer: