tisdag 12 april 2016

Lov på bloggen

Även en blogg behöver ta en paus ibland och förra veckan var en sådan vecka för denna blogg. Jag själv hade dock inte så må mycket ledighet.

Partiaktiviteter, intervjuer möten och möten avlöste varandra hela förra veckan. Förra veckan hade jag dessutom möjligheten att ta emot inte mindre än fyra klasser från Fryxelska skolan i Västerås, alltid kul men lätt kaotiskt Jag är oerhört tacksam för kollegor som ställer upp och hjälper till i vått och torrt.

Förra veckan fyllde jag år dessutom mitt uppe i allting. Jag brukar inte fira mig själv så mycket, framför allt inte när jag inte fyller jämt men den här gången var det skillnad. Jag blev uppvaktad av kompisarna i riksdagen med grisöron och vargkeps och sedan hurrad och firad av moderaterna i MJU kommittén. Att sedan komma hem på natten och konstatera att min FB sida fullständigt svämmat över av gratulationer och hyllningar. Förvånad, lycklig och oerhört ödmjuk över all denna kärlek.

Inga kommentarer: